Ремонт на автоклиматик на фиат крома.След диагностика на автоклиматика установих , че има пропуск ,който не бе малък.Беше спукан маркуч за ниско налягане на фреон. Поради факта , че маркуча за ниското налягане е заедно с маркуча за високото налягане на фреона беше нужно да се поразглоби малко автомобила , за да се извадят. Другото което не беше добре е , че пресованите чашки италианеца ги е заварил , което оскъпяваше ремонта на автоклиматика и решихме да търсим 2ра ръка .И това не беше лесно , защото автомобила е 2010 година , а на части намерихме едва 5 от които един в София. Е имахме късмет. Имаше го маркуча , здрав което е най важното.И започнахме по обратния ред на сглобяване и събиране на автоклиматичната система.
Тук вече правим тест за херметичност на автоклиматика . Без такъв тест е недопустимо зареждане с фреон на автоклиматик.
След като теста минава успешно , инсталираме станцията за вакуум , с която се изтегля кислород и влага от системата на автоклиматика.
След вакуум от около 20 минути минаваме и към зареждане на автоклиматика с фреон Р134а . Зареждането правим в течно състояние за рязко раздуване на системата като последен тест преди работа на автоклиматика.
Ремонт и зареждане на автоклиматици. Ремонт и рециклиране на комресори за автоклиматици .
телефон за контакти :0877 95 30 35 Деянов
Няма коментари:
Публикуване на коментар